zondag 1 november 2009

Ding 8




Met deze dingen kun je eindeloos bezig zijn.
Heel leuk!

Als ik nog eens heel veel tijd over heb, ga ik er zeker mee verder.
In The Generator Blog heb ik een Barack Obama Logo gevonden, en daar een foto van mijn dochter ingezet. In Picnik heb ik een foto van een bij in onze pruimenbloesem bewerkt en er een lieveheersbeestje bijgezet. En bij fotoaanpassen.nl heb ik een foto van een leeuw uit Artis in een bijpassende lijst gezet en een foto van een aap een beetje opgeleukt.

Ook nog even met Spell with Flickr bezig geweest. Dit lukt vorige week niet, maar nu wel zoals jullie zien.
Al met al, een heleboel leuke sites die ik zeker moet onthouden en waar ik nog wel eens iets mee ga doen!







1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit, kan zien dat je er ook plezier in hebt! Groetjes terug uit de 23 dingen jungle.

    BeantwoordenVerwijderen