vrijdag 20 november 2009

Ding 13

Online kantoortoepassingen zoals Google Docs zijn misschien best handig in gebruik als je met verschillende mensen een document moet maken, maar ik geloof niet dat ik dit in de nabije toekomst veel zal gebruiken. Het lijkt me wel iets voor studenten die iets samen moeten maken.
In eerste instantie zag ik het verschil met wiki's niet zo, maar het wordt in de verschillende beschrijvingen wel wat duidelijker.
Maar toch, waarom niet gewoon een e-mail met bijlage sturen als iemand er op moet reageren of gewoon je tekst op een usb-stick meenemen? Dan kun je er ook overal aan werken. (Ik ben misschien nog een beetje ouderwets.)
Er was een lijst van Henk met alle gmailadressen, dus ik heb een (onzin)testdocumentje gemaakt en Julia, Wanda en Saskia uitgenodigd om hierop te reageren. Ben benieuwd of het aankomt.
Als je op een document wilt reageren, moet je dit dan openen en gewoon onder of boven de tekst gaan staan en dan typen? Dit was me nog niet helemaal duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten