zondag 25 oktober 2009

Ding 7

Dit weekend heb ik nog verder Flickr bekeken en die andere sites die in ding 7 genoemd worden allemaal gelezen en wat uitgeprobeerd en ik kom nu toch wel tot de conclusie dat je er hele leuke dingen mee kan. Ook kun je er als bibliotheek toch wel wat mee doen, wat ik in eerste instantie niet zo zag, dus dat is wel leuk dat ik daar toch terug op kom.
Flickr Color Picker vind ik heel mooi werken en ook Findr vind ik heel handig om iets gericht te zoeken. Als je eens een leuk plaatje nodig hebt, weet ik nu waar ik handig kan zoeken.
Google Maps heb ik met mijn dochters bekeken aangezien mijn man deze week in Phoenix, Arizona zit. Heel leuk om wat foto's van daar te zien!
Zoals je ziet ben ik ook nog met de Flickr Toys bezig geweest. Mijn dochter in Pop Art en een zeehond uit de zeehondencrèche in Pieterburen in puzzlevorm. Ik ga daar zeker nog eens verder mee bezig als ik wat meer tijd heb.

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit, je hebt al heel wat mogelijkheden bekeken!
    Nu je man daar zit is het extra leuk om foto's van de omgeving daar op te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen