donderdag 8 oktober 2009

Ding 2 en 3

Hoi,

Ik heb de afgelopen 1,5 uur lekker zitten stoeien met mijn blog. Geprobeerd of ik foto's kon toevoegen. Dit lukte wel, een kleintje van onze pruimenbloesem in het voorjaar. Ik wilde er ook nog een bij de koptitel van mijn blog, maar die werd heel erg groot, dus weer maar weggehaald.

Ook heb ik kort iets over mijzelf geschreven en de sjabloon veranderd. Ik vond deze vorm en kleuren toch mooier, ieder zijn smaak hè.

Nu ben ik aan het proberen of ik me aan kan melden via het aanmeldformulier in ding 3. Gisteravond lukte dit niet, want ik kon mijn blog nog niet terugvinden in de lijst met de blogs van collega's. Hopelijk lukt het vandaag wel, anders moet ik op een of andere manier contact zien te vinden met Julia. Het is me niet helemaal duidelijk of ik dit dan via een gewone email of via een reactie ergens op moet doen. Ik hoor het wel!

2 opmerkingen:

  1. Liesbeth,

    Je bent in ieder geval aangemeld. Julia moet dit handmatig toevoegen aan de website.
    Welkom en succes met de 23 dingen.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,

    Als je direct contact wilt kun je me mailen op jjmbru@gmail.com. Als je vragen hebt kun je ze ook in je blogbericht schrijven, hier reageren we natuurlijk ook op.
    Succes en vooral veel plezier met de cursus.
    Na aanleiding van het mailtje wat je hebt gestuurd heb ik je toegevoegd op www.23dingen.nl/zebi onder blogs. Hier staan ook de andere bloggers. Leuk om ook bij hun te kijken en een reactie achter te laten.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen