zaterdag 17 oktober 2009

Ding 5

Ik vind het ongelooflijk dat mij die RSS tekentjes nog nooit opgevallen zijn. Nu je er vanaf weet zie je ze overal staan. Ik vind het erg makkelijk gaan om ze toe te voegen.
Om nog wat meer te zoeken vind ik Google Blogsearch wel goed werken.
Wat ik niet snap in de opdrachten is dat je orde moet scheppen in je netvibes door nieuwe tabs toe te voegen. Ik weet niet hoe dat moet, of is dat niet op Google reader?
Want ik heb me nu inderdaad wel op veel dingen geabonneerd, wordt misschien op den duur onoverzichtelijk.
Onze site van 23 dingen is nog steeds niet gelukt om toe te voegen. Heeft denk ik met dat wachtwoord te maken. Is niet zo erg want ik heb wel alle blogs van de medestudenten toegevoegd, dus ik krijg toch wel die berichten door.
Op naar ding 6, ben benieuwd naar de fotodingen!

1 opmerking:

  1. Bij netvibes kun je tabbladen toevoegen, bij Google Reader werkt dit inderdaad anders. Onderaan in de linkerkolom zie je daar je lijst met abonnementen. Je klikt op het pijltje wat erbij staat en dan in het menu op '..beheren'. Hier kan je ze in mappen plaatsen. Ben benieuwd of het lukt.
    Veel plezier alvast met de fotodingen!

    BeantwoordenVerwijderen