zondag 20 december 2009

Ding 19

Ik heb alles gelezen over sociale netwerken en kom tot de conclusie dat dit niets voor mij is. Wist ik eigenlijk al eerder, want ik had nog altijd geen hyves-pagina, terwijl veel mensen tegen mij zeiden dat ik ook eens op hyves moest gaan. Ik voelde altijd een bepaalde weerstand en dat is er niet beter op geworden nu ik alles van dit ding bekeken heb. Ik heb er gewoon geen zin in om van alles erop te zetten en vrienden te worden met iedereen en door iedereen opgezocht te worden. Mijn man dacht dat Linkedin dan misschien nog wel handig is op het werk en als je een baan zoekt bijvoorbeeld.
Ik heb me aangemeld bij schoolbank.nl en even rondgekeken en toen mijn aanmelding weer ongedaan gemaakt. Ook op hyves zag ik de pagina van mijn broer en andere bekenden. Alles even bekeken, maar voor de rest laat ik dit zitten.

1 opmerking:

  1. Ik zie zo direct niet het voordeel er van voor de bibliotheek, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

    BeantwoordenVerwijderen