zondag 6 december 2009

Ding 17

Bekijk een Web 2.0 site naar keuze. Er worden overzichten gegeven zoals Programmable Web en Go2Web20.net waarop je dan makkelijk een site zou moeten kunnen vinden, maar ik vind het zo op het eerste gezicht erg onoverzichtelijk. Wat een lange lijsten!
Je kan zoveel kanten op, dat ik eerst niet meer wist waar ik naar toe wilde. Je moet echt een onderwerp nemen en niet in het wilde weg gaan zitten klikken. Ik heb eerst enkele sites over fotobewerking gezocht en daarna wat sites voor kids. Als je weet wat je wilt, kom je er inderdaad wel wat verder mee, maar ik betwijfel of ik vaak op deze manier ga zoeken.
Dit ding drukt je weer wel even met je neus op het feit dat Web 2.0 je oneindig veel informatie kan verschaffen.

1 opmerking:

  1. ..dit ding drukt je wel weer even met je neus op het feit dat Web2.0 je oneindig veel informatie kan verschaffen

    Inderdaad dat is eigenlijk ook het doel van dit ding. Je krijgt zo een indruk welke ontwikkelingen er allemaal zijn en wat er mogelijk is. Door het grote aanbod wordt denk ik wel duidelijk dat het web2.0 een ding is waar je eigenlijk bijna niet meer omheen kunt.

    groetjes
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen